MAFRA

Ráda se vracím na call centra. Je to ideální možnost jak v praxi ověřit, zda komunikační metody stále fungují. Na Mafře fungovaly, jak potvrzuje Daniela Benešová.

Kurz Prodejních dovedností s Alenou Zborníkovou proběhl 2. listopadu. Po kurzu začali prodejci využívat své silné stránky, které si, díky lektorce uvědomili. To hlavní, s čím se vrátili, byla víra v sama sebe, “ chuť bavit se prodejem“. Jejich postoj se změnil z “ musím prodat“ na „chci prodat“. Nebylo to pouze o používání vhodných prodejních argumentů, ale právě o postoji k jejich práci.

Jak je vidět z grafu, nárůst po realizaci školení byl opravdu okamžitý.

Meziměsíční nárůst v počtu objednávek byl 35%, meziměsíční nárůst v objemu zadaných objednávek dokonce 38% a meziměsíční nárůst v počtu uhrazených objednávek 27%.

 

Daniela Benešová