O2 Czech Republic a.s. – ICT Service Desk

Jedním z řady interaktivních tréninků vědomé komunikace prošli IT architekti ze společnosti O2.

Interaktivní trénink vědomé komunikace je nový formát tréninku, který v sobě spojuje klasické komunikační dovednosti a interaktivní cvičení s lektorkou, díky kterému absolvent dokáže změnit zaryté vzorce chování na nové. Přestože jde o náročný trénink, jak pro lektora, tak pro účastníky, tak je oblíben právě pro svůj účinek. Tréninkem na O2 prošli IT architekti, kteří komunikují se zákazníky.

Absolvoval ho i Petr Klabal – ICT Service Manager a tady je jeho komentář:

Alena je skvělá lektorka a trenérka, která vás zaujme svojí zkušeností, profesionálním přístupem a schopností předávat informace.
Velice oceňuji její empatii, proaktivní přístup a mimořádnou osobní energii, která vám umožní zaměřit se na detaily, změnit úhel pohledu a uvědomit si řadu souvislostí, které jste si dříve nedokázali spojit.
Vřele doporučuji zúčastnit se jejich kurzů každému, kdo má skutečný zájem o svůj profesní a osobní rozvoj. Spolupráce s Alenou bude cenným přínosem pro váš tým i společnost.